Min chat med ComputerShare, mens jeg talte i telefon med en repræsentant fra Nordnet

  1. Tak for det her - det gav mig den krølle jeg manglede - har nu skrevet til min bank at jeg vil overføre xxx. Siden jeg har aktierne i depot ved en bank, forventer jeg at det kører mere smooth end hvad mange andre oplever her, men jeg forventer også det bliver dyrt (set med pre-MOASS briller).

  2. Så Nordnet påstår de ikke kan flytte aktierne og Computershare siger så, at det kan man godt!? Så enten lyver Nordnet eller også er ikke kompetente nok?

  3. Min tanke er at de ikke har været i stand til at skabe en dialog med CS. Også er kommet med et lidt vagt svar. Det er ikke OK. Jeg presser på i morgen for at Nordnets transfer afdeling tager fat i CS dedikeret GME team. De får deres nummer og deres åbningstider. Også forventer jeg at de kan finde ud af det i fællesskab. Alternativt vil jeg kigge ind hos andre mæglere.

  4. Virker som om Nordnet slet ikke har aktierne eller ikke vil hjælpe . Ved bare ikke hvordan man skal få dem til og gøre deres arbejde . De får jo penge for og flytte dem til computershare.

  5. Good job my fellow Scandinaviape… Scandinavian sorry 😆 This is very useful. Please let us know what you get as an answer from Nordnet after this.

  6. Yes I hope I can get the Ball Rolling on this. I have also decided I can’t be conservative on this matter anymore, change has to start somewhere, and the risk associated with change is also something I’m willing to take on my shoulders. So I’ve decided I will transfer 80% of my holdings. In case of MOASS the last 20% will be sufficient for me to get what I want, assist my kids, and to change the World for the better.

  7. Det kan de godt. De kan sagtens flytte til din bank eller broker. Så det er fordi de ikke har erfaring med DRS. Vi må prøve at stille det klart for dem at hvis de ikke formår at hjælpe efterlader de os med en dårlig smag i munden når vi flytter til bank, saxo eller ibkr.

  8. Godt arbejde. Det her er guld værd. Vi må presse NordNet lidt på det her, alternativt bliver vi nødt til at flytte vores aktier ud af NordNet og over til en bank der kan foretage flytningen. Har vi bekræftet det er lykkedes hos Saxo eller andre?

  9. Update: Har skrevet til Finanstilsynet synes ikke at der er rent mel i posen. Prøver at lægge pres på for at få sandheden.

  10. Jeg skrev i går til Nordnet og vedhæftede OPs billede. De siger at det desværre ikke er problemet, hvorefter de delte endnu en corporatepasta, som I også har set før:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Author: admin