Så er der saftsusemig aktier på vej til IBKR! Nu bliver det spændende at se hvor længe Nordnet er om det.

  1. Ja det er planen. Skal dog lige finde ud af at lave den billigere SEPA overførsel, så jeg ikke skal betale en dyr SWIFT overførsel. Har jo behov for 5 dollar til gebyr for DRS hos IBKR.

  2. Personligt har jeg lidt ved nordnet og flere ved saxo, i min optik giver flere muligheder for at sælge dig større chance for månen i tilfælde af fuckery

  3. Lidt, da Nordnet ikke ville skrive først til IBKR, da de mente at modtager skulle skrive først. Men IBKR mente jo så modsat at Nordnet skulle skrive først.

  4. Ikke for at være den mavesure, gamle mand her, men historikken med NordNet viser desværre, at dén der "bekræftelse" ikke er et løfte om noget som helst andet end at de har modtaget din forespørgsel. Du kan sagtens opleve, at de vender tilbage og afviser med en eller anden tåbelig begrundelse, desværre.

  5. Helt fair. Håber morgenkaffen hjælper på humøret. Lad os give dem en chance, det kan jo være vi bliver overrasket. Og ellers så finder vi høtyvene frem 😅

  6. Bed Danske Bank også flytter aktier til CS, - en anden fordel ved at skifte fra nordnet til ibkr og CS, er at de har en fast lav pris pr altie ved salg, hvor nordnet har en procentsats, - det bliver dyrt at sælge 500 aktier til 10 mio$ stykket, hvis du skal betale en procentsats😉

  7. Måske derfor Nordnet er lidt modvillige. De kommer jo til at miste mange potentielle tendies, hvis vi flytter aktier væk derfra.

  8. Jeg er igang med samme plan - afventer ibkr oprettelsen bliver gennemført. Oprettede du dig hos ibkr inden eller har du lavet transfer uden at oprette dig hos ibkr?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Author: admin